Sabtu, 5 Ogos 2017

Lelaki Ditangkap Rakam Video Lelaki Lain Buang Air Di Tandas!

  Berita Premium       Sabtu, 5 Ogos 2017


Seorang lelaki telah ditangkap kat The Mines Shopping Mall Seri Kembangan kerana merakamkan video lelaki lain kat dalam sebuah tandas lelaki! Menurut seorang netizen kat laman facebooknya, lelaki tersebut diam diam merakamkan video mereka yang sedang membuang air di dalam tandas itu. Aduh. Dah kenapa lah nak rakam video orang lain tengah kencing tengah berak? Rakam lah video lain, video rama rama tengah terbang bebas ke atau video pergi karaoke dengan Afifah Nasir ke. Ni tak, video orang tengah kencing tengah berak kau pergi rakam? Masalah mental betul lah. Dan selepas ditangkap, rupanya ada banyak lagi video lelaki lain kat telefon bimbit lelaki tu. Dah lah semua video tu video orang tengah buang air! Kejadah rakam video video macam tu.



Macam mana nak berak dengan aman dan tenteram kat shopping mall lepas ni? Haha!


Sumber: DI SINI
logoblog

Thanks for reading Lelaki Ditangkap Rakam Video Lelaki Lain Buang Air Di Tandas!

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan:

Catat Ulasan