Sabtu, 29 Julai 2017

“Kami Tiada Urusan Dengan Mereka Di Karaoke” - Produksi

  Berita Premium       Sabtu, 29 Julai 2017
Jika sebelum ini Afifah Nasir mengeluarkan kenyataan kepada BH Onlinemenyatakan bahawa dia dan juga Aliff Aziz berjumpa di pusat karaoke kerana urusan produksi, nampaknya perkara tersebut dinafikan sendiri oleh pengurus produksi drama yang mereka bintangi ketika ini.

“Kami tidak tahu apa yang mereka lakukan di luar lokasi penggambaran. Buat apa saya nak bohong. Ini urusan peribadi mereka dan pihak produksi tidak masuk campur. Malah kami juga tidak ada sebarang urusan dengan mereka di pusat karaoke itu kerana kami masih sibuk menghabiskan babak lain,” kata Kak Noi yang merupakan pengurus produksi.
Jadi apakah jawapan sebenarnya tujuan mereka berdua berjumpa jika pengurus produksi sendiri sudah mengeluarkan kenyataan sedemikian.
Tidak mengapalah, mungkin masa akan menentukan apakah sebenarnya yang terjadi malah pihak Afifah sendiri belum menjelaskan kisah sebenar lagi. Mungkin mereka mahu mencari chemistry dalam lakonan tapi teringat pula kata kata Nabila Huda, kalau berlakon tidak payah nak chemistry sanga
logoblog

Thanks for reading “Kami Tiada Urusan Dengan Mereka Di Karaoke” - Produksi

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan:

Catat Ulasan