Header Ads

Izara Aisyah Upload Gambar Bertelekung Selepas Viral Video Nampak Dada



Minggu ini penuh viral di media social. Yang terbaru adalah mengenai Izara Aisyah yang kini tengah viral dan di samakan dengan pelakon porno Maria Ozawa. Mungkin kerana bajunya yang terlampau jarang dibelah sisi menampakkan "gelebeh" menjadi bualan lucah Netizen malaysia.

Entah mana silapnya sepertinya Izara aisyah mengiyakan telahan orang ramai mengenai video yang mendapati dirinya mendedah dada di khalayak ramai apabila menutup ruangan komen di instagram miliknya

Anda boleh tengok video di bawah ini






dan ini adalah gambar terbaru Izara Aisyah yang lengkap bertelekung..






Berikut adalah komen Netizen di Instagram Milik Izara Aisyah




Terbaru Izara telah memohon maaf pada peminat berkaitan isu video lama tersebut.

“Izara ingin memohon maaf kepada keluarga, peminat-peminat, dan setiap orang yang tersinggung dengan video yang tersebar di mana Izara menghadiri fashion event. Video itu sudah lama, dan bukanlah dari Anugerah Bintang Popular yang baru sahaja berlalu”

“Video itu bermula disebarkan di WhatsApp Group sekitar minggu lepas (Sabtu) dan kini di sebarkan di laman laman sosial media. Video itu disebarkan 2 minggu selepas Adib dan saya mengesahkan cadangan kami untuk berkahwin pada tahun ini”

“Walaupun Izara teramat sedih dan malu dengan kelakuan seseorang membuka aib Izara sebegitu, Izara terima tunggungjawab sepenuhnya dan memohon maaf kepada semua. Izara juga anggap ini sebagai suatu Dugaan Allah, dan peringatan bagi Izara”

“Izara mempunyai tanggungjawab ke atas peminat-peminat dan akan berusaha untuk menjadi contoh yang lebih baik. Terima Kasih”
Dikuasakan oleh Blogger.