Header Ads

Fasha Sandha Di Halau Jakel Kerana Nora Danish?

Image result for fasha sandha

Fasha Sandha memuat naik gambar dengan caption menceritakan kejadian tidak diingini yang berlaku semalam. Katanya Fasha Sandha 

mendapat tahu daripada Nursajat yang pihak pengurusan Jakel menyatakan
bahawa ada satu jenama artis lain akan tarik diri sekiranya Fasha Sandha hadir ke majlis tersebut. Alamak! Habis macam mana? Nak kena terus balik ke ni? Jawapannya ada dalam caption Fasha Sandha kat bawah ni.



Pada ayat terakhir, Fasha Sandha mengucapkan selamat maju jaya kepada jenama burung hantu. Adakah artis tersebut mempunyai jenama berkaitan burung hantu? Jadi persoalannya sekarang, siapa artis yang ada jenama berkaitan burung hantu? Jeng jeng jeng. Aku tak tahu, aku tak tahu. Haha! Kalau korang rasa macam tahu, cuba tengok instagram dia pergi tak majlis Jakel tu? Ehhh...


Pada pendapat aku, dah dah la gaduh ni. Sampai bila? Kalau tak suka ke, kalau benci sangat ke, buat tak tahu je la kalau terjumpa pun. Dah la bekerja dalam bidang yang sama, kebarangkalian untuk bertembung tu memang tak dapat dielakkan. Hadap je la kalau dah berada dalam satu majlis tu. Bukan suruh peluk cium kat depan orang ramai kan? Haha!
Dikuasakan oleh Blogger.