-->

Header Ads

Anis Al Idrus Tidak Kisah Dengan Status Duda Bakal Suami



Semalam, pelakon Anis Al Idrus menerusi satu sidang media khas mengumumkan beliau bakal bernikah dengan Aiman Rafzan pada 7 Julai depan. Untuk pengetahuan anda, bakal suaminya itu sebenarnya seorang duda anak satu. Walaubagaimanapun, Anis sedikit pun tidak kisah dengan status bakal suaminya itu dan mengakui sudah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang ibu kepada anak lelaki Aiman.



Saya tidak kisah dengan status dia sebagai duda dan sudah mempunyai seorang anak, malah anak dia juga sudah boleh menerima saya sebagai ibu. Saya terima dia seperti mana dia menerima saya seadanya. Lagi pula dia berjaya buka hati saya untuk memikirkan tentang masa depan.
Atas permintaan keluarga saya majlis ini berlangsung secara sederhana yang hanya dihadiri 350 orang tetamu. Keluarga juga tidak mahu ada perarakan atau persandingan.

Jadi, majlis itu nanti cuma akad nikah dan makan-makan sahaja, tapi ada pelamin untuk tetamu bergambar. Bukan apa, keluarga kami memang jenis yang tidak adakan majlis resepsi besar-besaran. Saya jemput kawan-kawan dan media yang rapat, serta beberapa rakan artis yang baik dengan saya sahaja.
Terdahulu, Anis dan Aiman mengikat tali pertunangan pada 24 Mac lepas dalam sebuah majlis tertutup. Semoga perancangan mereka untuk ke jinjang pelamin berjalan lancar.
Dikuasakan oleh Blogger.