Isnin, 3 April 2017

Sharnaaz Kahwin, Shila Hamzah Makan Hati?

  Berita Premium       Isnin, 3 April 2017
Semalam hero Malaya Sharnaaz Ahmad sudah selamat mendirikan rumah tangga dengan pilihan hatinya. Sama cantik, sama padan.. Malah kalau kita lihat pun mereka memang punyai chemistry yang kuat dan kepala pun masing ‘gila-gila’. Tahniah kami ucapkan untuk Sharnaaz dan Noor Nabila.



Tapi tak berapa lama selepas Sharnaaz menjadi semua orang, bekas kekasihnya Shila Amzah dikatakan makan hati dengan berita perkahwinan Sharnaaz. Eh betul ke? Kenapa pula macam tu?


Shila Amzah dah tunang?





Foto diatas telah dimuat naik oleh Shila Amzah di laman Instagram ketika Sharnaaz telah sah menjadi suami kepada Noor Nabila. Di ruangan komen ramai yang tertanya adakah Shila Amzah dah bertunang? Nak kata bertunang macam tiba-tiba je. Ada juga merasakan Shila Amzah masih tak boleh move on rentetan hubungan cintanya dengan Sharnaaz dulu?

‘Biarlah dia, benda dah lama lepas’





Sabar, mungkin ia semuanya hanya kebetulan. Tak pun, Shila memang dah jumpa seseorang ke? Kita mana tahu kan. Apa-apa pun kita doakan je yang terbaik untuk Shila Amzah. Huhu
Sumber: Instagram Shila Amzah
logoblog

Thanks for reading Sharnaaz Kahwin, Shila Hamzah Makan Hati?

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan:

Catat Ulasan