-->

Header Ads

'Motif nak tulis macam ni, apa hal?' - Aidil Zafuan berang dengan komen Rita di Instagram


Baru-baru ini, Aidil Zafuan memuat naik gambar komen bekas isterinya, Rita Rudaini yang dianggap biadab dan cuba menganggu rumah tangganya.

Dalam screenshot yang dimuat naik itu, Rita membalas komen pengikut Instagram yang berkata:

"Ketawa c zarema tgok u rita hehe tu je nk ckp k bye #jgnkecamsaya"

Komen itu kemudian dibalas oleh Rita:

"Memang saya nak dia ketawa dan hepi. Asyik sedeh je sebab laki buat pusingan u-turn. oppss!! #jgnkecamsydik" tulis Rita.

Komen Rita itu kemudian diketahui oleh Aidil, lalu discreenshot dan dimuat naik ke laman Instagramnya pula.


"Oi perempuan, kau ni dah takde kerja lain ke asyik-asyik nak kacau hidup orang? Aku ni kalau mati hidup semula pun aku takkan balik dekat orang mulut macam kau ni tau tak. 

"Aku ni betul hilang sabar dengan kau ni. Kalau nak publicity murahan pun, bukan dengan cara nak menganggu hidup orang lain. Aku diam selama ni tak kacau hidup kau, sekarang apa motif nak buat benda-benda macam ni? Dah takde kerja lain dah nak buat? 

"Sudah-sudah la tu buat hal masing-masing. Jangan hidup dengan nak mengacau orang je. Penat la melayan perangai kampung kau ni. Biadap!!" tulis Aidil. 

Sementara itu di media sosial, netizen menasihatkan Aidil dan isterinya berhenti 'stalk' Instagram bekas isterinya. 

Selain itu, tidak kurang juga yang mempertahankan tindakan Rita hanya menjawab komen pengikut Instagramnya sahaja.

Image may contain: text
Dikuasakan oleh Blogger.