Isnin, 19 September 2016

Masih Bujang, Azhan Rani Tak Tertekan Soal Kahwin

PETALING JAYA: Pelakon Azhan Rani memberitahu tidak berasa tertekan untuk menamatkan zaman bujangnya kerana merasakan pada usianya sekarang ia bukan satu keutamaan.

Image result for Azhan Rani

Azhan, 40, berkata, pada tahap sekarang dia ingin memberi fokus kepada karier lakonannya selain menjaga ibunya sejak bapanya, Abdul Rani Sabri meninggal dunia pada 21 Ogos lalu.

"Berfikir tentang soal itu memang ada kerana siapa yang tidak mahu berkahwin dan mempunyai keluarga sendiri?

"Bagaimanapun pada usia saya sekarang ia tidak lagi menjadi keutamaan dan saya banyak menyibukkan diri dengan kerja tambahan pula baru-baru ini bapa meninggal dunia akibat pelbagai komplikasi penyakit.

"Selain lakonan kini saya lebih banyak memberi tumpuan kepada ibu saya selepas kematian bapa," katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Azhan mengakui sebelum ini dia pernah beberapa kali menjalinkan hubungan cinta namun ia tidak berakhir dengan perkahwinan.

Katanya lagi, dia tidak berasa kecewa kerana jodohnya lambat kerana yakin Allah mempunyai aturan lebih baik untuknya.

"Pernah ada teman wanita sebelum ini namun ia tidak berakhir dengan baik namun saya percaya tentang jodoh ini Insya-Allah pasti akan ada suatu hari nanti.

"Walaupun saya kata ia tidak lagi menjadi keutamaan tetapi kita tidak tahu apa akan berlaku pada masa akan datang," ujarnya.


Tiada ulasan:
Write ulasan