Di Ceraikan Aku Masa Hamil 4 Bulan, Sampai Sekarang Tak Pernah Jenguk Anak Sendiri



Masing2 bukan suami org atau isteri orang meh??? #jauhifitnah Hei Siti MAYAT Ko sedar tak ape ko cakap tu?? Ko bercinta dengan dia masa dia masih suami aku. Dia ceraikan aku masa aku hamil 4bulan. Korang kena tangkap khalwat dalam masa seminggu lepas manusia xde hati perut tu lafaz talak. Dalam masa aku mengusung perut ke hulu ke hilir sorang diri ko senang2 mengusung dia shopping ke hulu ke hilir berpimpin tgn tanpa rasa bersalah. Ko nak aku tunjuk bukti?? Baik, aku tunjukkan sikit. Anak dia pon dia TAK PERNAH JENGUK! Weh mangkuk lebih baik ko duduk diam2.. Xpayah nk berlagak sgt. Ko buat caption utk keluarga dan kawan2 ko je. Tak payah nk public sgt k. Mmg aku dari awal dulu dah block fb ko laki bini. Tak hingin nk amik tahu pasal korang. Tapi kawan2 aku, kawan2 mangkuk tu meluat nk tgk perangai ko. Manusia jenis x bersyukur, dah ade laki bagus, yg sediakan ko rumah, belikan ko kete. ko mintak cerai, laki orang ko rembat. Simpan sikit gedik ko tu. What goes around comes around. Tunggu dan lihat k. Balasan Allah itu pasti"
#NahHadiahUntukKo
#ScreenShot
#ViralSampaiSitiMayatBaca 






Che'a Zalihar

0 comment... add one now