Khamis, 1 September 2016

Buka Seluar & Duduk Atas Adik – Guru Tadika Kongsi Kisah ‘Menjengkelkan’ Tentang Anak Muridnya Yang.. Gempar!

Isu pedofil bukan benda baru dalam masyarakat kita. Dah viral banyak kali. Menjijikkan betul kalau kita baca kes yang dilaporkan. Tak cukup dengan tu, masuk pulak isu seks luar tabii kat tahfiz. Dah makin parah nampaknya ‘penyakit’ dalam kalangan masyarakat kita ni. Kecanggihan teknologi dan maklumat di hujung jari menjadi pengaruh terbesar dalam penularan kes-kes macam ni. Macam manalah agaknya keadaan generasi yang seterusnya nanti? 

Kami share pulak kisah doktor ni pasal pengalamannya bersama seorang cikgu tadika. Isu yang lebih berat, dan mungkin pernah terjadi kat anak-anak kita. Korang nak tahu pasal apa? Ha, jom baca.

Meramas punggung wanita 



Perogol bawah umur


Buka seluar dan duduk atas adik



Lepas main, selalu dapat ais krim



Dah ramai juvenile rapists di Malaysia



Kawal apa yang ditonton, main & bergaul



Sumber: Dokturah Wawa

Tiada ulasan:
Write ulasan