Khamis, 4 Ogos 2016

Tak Malu Ke Keluar Dengan Suami Orang? – Dituduh Perampas, Fiza Halim Buat Laporan Polis

Korang ingat tak pasal kes kontroversi melibatkan pelakon Fiza Halim? Kes Fiza didakwa jadi punca perceraian kekasih barunya yang merupakan seorang pilot dengan bekas isteri lelaki tersebut. Kekasih tu bercerai dengan isteri dia lepas berkenalan dengan Fiza.

Kali ni, sekali lagi Fiza telah memuatnaik screenshot gambar dia dihina oleh beberapa individu yang tak dikenali di Instagram. Tambah pulak,  mereka mendedahkan yang Fiza sudah pun tinggal serumah dengan kekasih walaupun diorang masih belum berkahwin. Macam-macam hinaan yang Fiza telah dapat dari diorang!

Babitkan ahli kumpulan Elite yang lain




Individu pertama ni bukan setakat kutuk wajah, tapi siap kutuk penampilan muslimah Fiza dan mention pasal bertukar suami (cerai) pulak. Lepas tu siap kaitkan kes Fiza dengan ahli kumpulan Elite yang lain. Fuhhh!

Tak malu ke keluar dengan suami orang?



Ni pulak hina pasal keluar dengan lelaki muda dan isu beberapa jantan dah ‘pakai’, merujuk kepada kes penceraian Fiza yang lepas-lepas. Mak aih, berani betul dia ni. Takde tapis-tapis dah diorang ni.

Senaraikan semua hinaan dan cercaan


Fiza memuat naik senarai hinaan yang telah dilakukan oleh individu-individu tersebut kepadanya di Instagram. Kali ni memang dia dah naik hangin!

Buat laporan polis



Fiza kemudiannya dilihat memuat naik gambar di Instagram menyatakan dia ke balai polis Bukit Aman untuk buat laporan isu dihina di Instagram. Siap!!!
Semoga segalanya dapat diselesaikan. Soal pembulian siber ni memang dah jadi isu besar sebenarnya. Kalau tak puas hati sangat, bawak peguam segala datang dan failkan saman. Naik mahkamah semua tu. Senang. Apapun, semoga semuanya selesai.

Tiada ulasan:
Write ulasan