Video: Aksi ‘Henjut’ Kak Mawar Undang Kecaman

SELEPAS memaparkan aksi memalukan diri dalam rakaman video mempromosikan produk Jus Khazanah sebelum ini, Kak Mawar muncul lagi dengan video terbaharu, juga menggunakan ‘kaedah pengiklanan’ serupa.

Seperti video pertama, Kak Mawar tanpa segan silu memaparkan aksi ‘berahi’ sambil menggunakan ayat-ayat yang tidak sesuai diungkapkan secara terbuka demi mempromosikan produk yang ingin dijualnya.
zzzz
Apa yang menimbulkan kecaman ramai seperti diluahkan di ruangan komen video tersebut dikongsikan adalah, gaya Kak Mawar itu boleh menimbulkan persepsi buruk seorang wanita Muslim di mata masyarakat.
Iklan terlampau yang berunsur lucah itu sehingga kini dikritik teruk oleh pengguna Facebook.
Merendahkn maruah wanita… seolah-olah kahwin semata untuk l*b*ng dan bat*ng… kepala bana dia,” tulis Saiful Zabidi.
Macam cilaka! Makin melampau sekarang ni sebab nak jual produk sanggup buat video ala ala lucah! Bodoh! Buat malu kaum hawa dan bangsa melayu!
“Nak kaya punya pasal sanggup buat benda-benda bodoh macam ni…budak-budak kalau tengok video ni apa jadi? Otak ada pakai la ni semua punya dari terlajak laris,” berang Shaik Jamaluddin.
Yang jatuhkan maruah wanita, bukannya lelaki, tetapi wanita sendiri,” tulis Azman Zaki.
Sungguhpun mahu mempromosikan produk, buatlah dengan cara yang bijak dan bersopan. Dengan cara ‘kotor’ seperti ini ianya tidak akan membuatkan orang membeli produk itu, malah dikeji lagi ada.

1 comment... add one now

Tanpa NamaTanpa Nama 9 September 2016 2:59 PTG
Bukan wanita ni... Transgender la..