Dulu Gelap Sekarang Dah Putih, Lelaki Ini Diburu 19 Gadis Hot!

Siapa cakap perempuan je nak kulit putih dan bersih? Lelaki sekarang pun dah macam perempuan. Nak kulit bersih dan putih. Siap ada set penjagaan muka sekali.
Macam kisah seorang jejaka terhangat yang dikenali sebagai King Afiq, yang mana dulu berkulit gelap dan tak ada peminat, sekarang dah lain sangat.

Dekat Instagram je dah ada lebih 250 ribu pengikut. Tapi, lepas dia upload gambar perubahan wajahnya di Instagram, ramai la sibuk bertanya produk apa yang dia pakai.

2

Dia hanya gunakan satu produk ni iaitu Co White. Dalam masa 15 hari je kulit jadi cerah. Hanya 15 hari? Biar betul?
Kalau tengok gambar di atas ni, memang berbeza betul kulit sebelum dan selepas.

4
Bila kulit dah cerah dan makin hensem, memang ramai la gafis dok kejar. Dengar cerita, bukan sorang dua je duk kejar, tapi 19 orang gadis HOT. Untung nasib badan!

0 comment... add one now