Selasa, 14 Jun 2016

Indah Khabar Dari Rupa, Luahan Pengalaman Buruk Berbuka Puasa Di Buffet Ramadhan



Sempena bulan puasa ni banyak betul buffet Ramadhan dianjurkan dengan pilihan tempat, menu dan harga mengikut citarasa dan kemampuan masing-masing. Mesti ramai fikir, kelebihan buka puasa di buffet Ramadhan ni adalah boleh makan puas-puas, setimpal dengan harga yang dibayar. Tak payahlah susah-susah masak atau bersesak di bazaar Ramadhan untuk beli makanan, kan?
Tapi bukan semua yang ambil pakej buka puasa secara buffet tu boleh makan sampai kenyang. Sebabnya, ada juga buffet Ramadhan yang indah khabar dari rupa. Contohnya seperti yang terjadi kepada wanita ini. Dahlah nak buka puasa kena beratur panjang ambil makanan. Apa yang jadi lepas tu, korang bacalah sendiri. Fikir dua kali jugak nak buka puasa kat buffet Ramadhan lepas ni.



Makanan Habis, Tak Di’Refill’!




Last-Last Makan Kat Mamak


Sumber: Farhana Husna Mohd Sari

Tiada ulasan:
Write ulasan