Isnin, 13 Jun 2016

Along, Maafkan Babah – Anak Maut Ketika Pulang Beli Juadah Berbuka, Bapa Luah Kerinduan

Sayu hati bila baca luahan seorang ayah ini apabila anak lelaki tersayang maut dalam satu kemalangan jalan raya ketika pulang dari bazar ramadan bagi membeli juadah berbuka.
Bukan meratapi sebaliknya hanya meluahkan apa yang terbuku di hati saat ini.

Along, maafkan babah

Al-Fatihah…
Anak babah mmg hensem.. Rambut anak babah cantik, babah tak ada rambut.. Tapi babah bangga dpt anak mcm abg hanif, arwah sgt sygkan adik aina.. Arwah jugak baik ngan semua kawan2 arwah.. Pemergian arwah amat menberi kesan pada sy.. Masih terasa pelukan hangat arwah.. Bau badan arwah buatkan abah rindukan abg hanif.. Along.. Abah sentiasa doakn agar anak babah nie sejahtera di sana.. Berehatlah syg.. Nanti kita akan jumpa jugak bersama Isya-Allah..
Abah dan adik aina akan sentiasa berdoa agar abg hanif ditempatkan bersama2 kekasih Allah.. Babah kehilangan hero babah.. Along adalah hero babah.. Babah rindukan pelukan mu along.. Along maafkan babah sbb babab luahkan perasaan dlm fb.. Sbb babah x tahu nak lepaskan kat mana.. Moga roh along aman yer.. Duduklah along dlm syurga.. Babah redha dan terima dugaan Allah nie.. Maafkan babah… Love u Muhammad Hanif Fitry..

Ingatkan jika masuk waktu

Arwah anak sulong lelaki tunggal sy kemalangan jalanraya dilanggar lori sewaktu arwah blk dr beli juadah berbuka puasa.. Anak yg soleh mmg Allah syg.. Sbb tu Allah ambik awal2.. Tiap kali masuk waktu Solat tak pernah tinggal malah pernah ingatkan sy jika masuk waktu.. Sy tak ratapi tapi sy hanya luahkan apa yg sy rasa ketika ini.. Perasaan teringatkn arwah.. Terima kasih semua sahabat sbb doakan Al-Fatihah pada anak sy.. Moga arwah anak kesayangan sy ditempatkan ia bersama kekasihNya… Babah akan menyusur selepas ini yer along.. Amin…
“Rindu yang paling sakit ialah bila kita rindukan seseorang yang kita sayang telah meninggal dunia untuk selamanya”
Mari lah kita sama-sama sedekahkan al-fatihah dan moga allahyarham adik Hanif ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. Takziah buat keluarga.
Sumber : Mohamad Imran Noordin

Tiada ulasan:
Write ulasan