Selasa, 10 Mei 2016

Jawapan Mira Filzah Bila Dikritik ‘Hambar’ Mengacara ABPBH 29…Apa Yang Tak Kena?

Tampil sebagai pengacara untuk sebuah anugerah yang cukup berprestij Di Malaysia pastinya satu cabaran yang sangat berat buat Mira Filzah. Tambahan pula dia digandingkan bersama artis senior yang jauh lebih berpengalaman mengendalikan majlis besar seperti ABPBH 29 ini.
Nyata kehadiran Mira Filzah pada malam itu menarik perhatian netizen. Ramai yang memuji keberaniannya malah ada juga mempertikaikan kredibiliti artis baru yang diberi tugas sedemikian.
Peka dengan segala kritikan, ini jawapan Mira Filzah. Mira Filzah okay je kot, apa yang tak kena?

Tak takut kena kritik?


Diberi peluang utk mengacara sebuah anugerah berprestij adalah satu tugas yg sgt besar. Malah, risiko juga besar. Ada yg pertikai, kenapa berani sgt utk mengacara anugerah besar sedangkan ini adalah kali pertama. Tak takut ke dgn kritikan dan sebagainya?
Hm ???? Apa lah erti usaha kalau kita tak mencuba. Tak cuba, kita sendiri tak tahu. Mira suka mencuba, dan mira sukakan cabaran. .

Betul, ini adalah kali pertama mengacara secara live. Tak dinafikan minat mengacara sudah lama, tp mungkin Allah beri rezeki pada bidang lakonan dahulu. Terima kasih @beritaharian dan @tv3malaysia atas peluang ini.
Dlm bidang lakonan mahupun pengacaraan, mira tak ada asas semua ni. Belajar semasa di set, belajar melalui pengalaman. Alhamdulillah mira diberi peluang yg sgt besar dan bekerja dgn org org lama.

Maaf kalau ada terkurang


Banyak sgt yg mira belajar dan ternyata, seronok sgt pengalaman ni. Baru 4 kali bersua utk script reading dan rehearsal tp ikatan tu rasa kuat sgt. Thank you abg @ag_azmeer, kakak @haizahanafi dan @zizanrazak869. Thank you sbb bg tunjuk ajar sbb prihatin sbb banyak bg semangat.
Minta maaf kalau ada terkurang tersalah ter ter ter semalam. .
Untuk seorang artis baru seperti Mira Filzah, kami rasa dia dah buat yang terbaik. Bijak dan cermat dalam mengacara. Kipidap!
Sumber : Mira Filzah

Tiada ulasan:
Write ulasan