Isnin, 2 Mei 2016

APO 2016: Mia Ahmad & Saharul Ridzwan Anggap Kemenangan Peminat

PETALING JAYA: Pelakon Mia Ahmad dan Sahahrul Ridzwan menganggap kemenangan mereka menerusi dua kategori pada Anugerah Pilihan Online 2016 (APO 2016) adalah hasil kerja keras peminat mereka.

Malah kata kedua-dua pelakon yang pernah bergandingan dalam drama bersiri Hati Perempuan itu ia adalah kemenangan buat peminat yang tidak jemu memberi sokongan terhadap karier mereka.

Pada malam kemuncak APo 2016, Saharul membawa pulang kemenangan Aktor Terbaik Pilihan Online dan Lelaki Tampan Pilihan Dnars sementara Mia Ahmad memenangi Aktres Terbaik Pilihan Online dan Wanita Anggun Pilihan Dnars.

Mia atau nama sebenarnya Shamiha Ahmad Baderi, 28, ketika ditemui berkata, dia langsung tidak menyangka dengan kemenangan itu kerana kurang membuat promosi di Instagram memandangkan akaun laman sosialnya itu digodam buat kali ketiga baru-baru ini.

Bagaimanapun kata Mia, dia terharu dengan kesungguhan peminat yang terus mengundinya sehingga dia terpilih untuk memenangi dua kategori pada malam itu.

"Saya akui kurang buat promosi untuk meminta peminat mengundi saya kerana Instagram saya digodam buat kali ketiga.

"Alhamdulillah ini semua sokongan peminat yang tidak berbelah bahagi dan trofi ini adalah untuk mereka," katanya.

Sementara itu, Saharul, 27, pula berkata, dia tidak mengharapkan kemenangan kerana menyedari persaingan menerusi kategori Pelakon Lelaki Terbaik Pilihan Online cukup hebat dan jauh lebih berpengalaman daripadanya.

"Kehadiran saya sebenarnya ingin memberi sokongan kepada APO 2016 dan tercalon bersama-sama pelakon hebat seperti Aaron Aziz, Adi Putra, Shaheizy Sam dan Zizan Razak adalah satu penghormatan besar buat saya.

Tiada ulasan:
Write ulasan