Isnin, 25 April 2016

Ingat Lagi Olivia Dari Bawang Merah Bawang Putih? Ini Wajahnya Sekarang.. Cun, Comel & Hot Gila!

Kami pasti majoriti di kalangan rakyat Malaysia pernah tengok sinetron yang dulunya pernah jadi fenomena di Malaysia, Bawang Merah Bawang Putih. Emosi betul kami bila tengok cerita ni sampai berapa ribu episod masih tak habis-habis lagi. Kejap bapanya mati, kejap bapanya hidup.. Mak tiri jahat gila.. Eh macam-macam lagi la!
Tapi sebab minat punya pasal kami layan kan jugak lah.. Nak tahu juga penghabisan ceritanya macam mana kan? Tapi orang lagi tak salah seorang pelakon kecil molek yang memegang watak Olivia dalam cerita ni? Petah bercakap dan pandai berlakon, sekarang ni bila dah besar.. MasyaAllah sis, lawanya!

Dah besar dah Olivia


Pelakon comel yang memegang watak Olivia atau nama sebenar Marsha Aruan kini dah besar dah. Lihatlah penampilan dia sekarang ni. Dah la masa kecil cute bila besar makin cantik dan menawan. Jom kami belanja lagi gambar-gambar cun Marsha Aruan ni.

Terlopong mata kami tengok








Tiada ulasan:
Write ulasan