Sabtu, 16 April 2016

Dosa Masing-Masing Sayang... - Respon Gadis Tayang Gambar Pra Jimak

Tu diiaa! Minah ni selamba jer muat naik gambar macam tu di laman sosial, bangga pulak tu.. Dunia! Dunia! Ini lah petanda akhir zaman, buat maksiat dah menjadi satu ‘kebiasaan’.. Dah tak takut dosa yang bakal dipikul, halal dan haram dorang dah tak kisah lagi.. Lagi satu, dorang dah tak perlu nak sembunyikan lagi dengan siapa dorang nak lakukan hubungan haram tu..

Bangga mengambil gambar bersama pasangan dalam keadaan mengaibkan, lepas tu dimuat naik pulak di media sosial untuk tatapan umum.. Korang lihat jer lah minah Balqis ni, bangganya dia muat naik gambar bersama pasangan dia dan lagi seorang kawan di sebelah tidur diatas katil yang sama dalam hotel..

Ini buat tiga orang sekali ke?? Dasyat dorang noh, pakat 'kongsi' ramai-ramai.. Tak boleh blah tu, berbulu jer baca status dia di Wechat.. Status yang dimuat naik berbunyi macam ni..

‘Jarang lah tidur awal kalau tak ada teman borak kat sebelah.. Maaf komen ‘murahan’ tak dilayan.. Dosa masing-masing sayang, jangan nilai aku ni jahat sangat kalau diri sendiri tak betul.. By the way, manusia mana pernah ada yang betul..’

Komen murahan?? Komen murahan dilemparkan kat dia tu, sebab dia menunjukkan dia seorang perempuan ‘murahan’ di pandangan umum.. Macam mana orang tak label dia macam tu, dah diri sendiri tunjuk perangai sebenar macam mana.. Betul tak??

Lagi satu, dia mengatakan ‘manusia mana ada yang betul’?? Memang lah manusia tak sempurna, tapi seseorang tu boleh berusaha untuk memperbaiki diri ke arah jalan yang betul.. Kalau dah tau tahu diri tu berdiri dijalan yang salah, tak akan nak membiarkan diri tu berada dijalan yang salah sampai ke mati! Berkata-kata tak menggunakan akal langsung! -

Tiada ulasan:
Write ulasan