Bila Di Tegur, Management Tudung Fareeda Jawap Dengan Penuh Riak,Bodoh Dan Acah Hebat



Wah.. Tiba2 admin rasa berapi je melihat komen2 yg di balas oleh Admin Fan Page Rasmi Tudung Fareeda. Korang tengok sendiri lah

 

Wardina Hentam Mawar Fareeda Layan Pelanggan Macam Lembu



{ 10 comments.. read them below or add one }

Ros Ardina Ros Ardina 3 April 2016 8:57 PTG
Emm...sy pkai yg p.mlm je..alhmdullh..tetap dpt menutup aurat..dunia smkin maju iman smkin nipis..manusia smkin takbuur...al
cahaya bulan purnama cahaya bulan purnama 3 April 2016 10:20 PTG
Lebih baik tudung mynur hijab... Paling cantik ikut syariat... Saya dan keluarga mmg pelanggang tetap
Unknown Unknown 3 April 2016 10:57 PTG
Nk tau jgk ape yg cantiknya? Sbb jarang plk tgk org spore put on. Slalu kat spore if nampak wanita put on tudung mcm nie cfm dilabelkan org msia. But if tudung mcm naelofa or yg labuh susah nak tau wanita tu org msia or spore. Nk kata popular tapi tk trendy plk kat spore.
Unknown Unknown 3 April 2016 10:57 PTG
Nk tau jgk ape yg cantiknya? Sbb jarang plk tgk org spore put on. Slalu kat spore if nampak wanita put on tudung mcm nie cfm dilabelkan org msia. But if tudung mcm naelofa or yg labuh susah nak tau wanita tu org msia or spore. Nk kata popular tapi tk trendy plk kat spore.
Azizi Aziz Azizi Aziz 4 April 2016 12:40 PG
Apedaa pasal tudung pun nk bgga sgt wahai kaum hawa.klu dh cntik pkai tdung 10 hinggit pun dh ok.laki xheran la ko pkai brand fareeda ke apa.yg pntg anda ttp aurat dh ckp buat anda dekat dgn Allah s.w.t. Gaduh2 mlt xguna wat dosa je.better diam ok..
Azizi Aziz Azizi Aziz 4 April 2016 12:41 PG
Apedaa pasal tudung pun nk bgga sgt wahai kaum hawa.klu dh cntik pkai tdung 10 hinggit pun dh ok.laki xheran la ko pkai brand fareeda ke apa.yg pntg anda ttp aurat dh ckp buat anda dekat dgn Allah s.w.t. Gaduh2 mlt xguna wat dosa je.better diam ok..
Nur Syahida Nur Syahida 4 April 2016 7:14 PG
X suka jenma fareeda sejak 1st dia klua lg.
Tanpa NamaTanpa Nama 4 April 2016 8:27 PG
XYahlah kesah sangat pakai tudung jenama jenama....ni... ermmm tudung berjenama ni boleh bawa ke syurga....ka? XKannnnn......YAng penting gunalah tudung seafdalnya.. tutup auratttt....sudahlah...