Selasa, 15 Mac 2016

Si Kecil Ni Cuba ‘Kejut’ Ibunya Yang Kemalangan, Tapi Malangnya….

Sebak tengok gambar bila adik ni cuba nak bagunkan ibunya selepas mereka terlibat dengan kemalangan. Kalau korang dekat tempat adik ni mesti tak terkata perit hati tu kan.
Semalam kalau korang nak tau, lebih kurang jam 1.20 tengah hari ada satu kemalangan berlaku dekat Jalan Matu/Daro. Adik ni naik moto dengan ibu dengan seorang lagi pembonceng. Tiba-tiba berlaku pertembungan dengan sebuah kereta Proton Saga. Lepas tu sebak bila adik Nur Tansuri…

Laporan awal kejadian

Kenderaan QSC8692 dari arah Matu ke Daro telah bertembung dengan m/sikal QRJ1769 yang datang dari arah bertentangan dari Daro ke Matu. Akibat dari pertembungan tersebut penunggang & pembonceng motosikal tercampak ke bahagian kiri jalan. Ketiga-tiga mangsa telah di bawa ke Hospital Daro dan mangsa disahkan meninggal di Hospital.
# Butiran Pemandu & Penumpang m/sikal QRJ1769;
(1) Nama :Amnah bt. Jamaie (P) (Melanau ) – Penunggang – (MAUT)
IC No: 721218-13-5590
(2) Nama: Nur Tansuri Bt. Saiful (P) – penumpang – (cedera parah)
Mykid : 110217-13-0242
(3)Nama: Basah Bt. Lawa (P) – penumpang – (cedera parah)
IC no: 480618-13-5114
# Butiran pemandu & penumpang m/kar QSC8692 ;
(1) Nama :Mohamad Azmi bin Supali (L) (Melanau )- Pemandu (Tidak cedera)
IC No: 951223-13-5935
(2) Nama: Nafiah Bt. Ibrahim (P) (Melanau)- penumpang – (Tidak cedera)
IC No: 920326-13-6488
(3) Nama: Zul Hazlan b. Zakaria (L) ?Melanau) – penumpang – (Tidak cedera)
IC No: 950328-13-6593
(4) Nama: Aznil Bin Abu Bakar (L) (Melanau) – penumpang – (Tidak cedera)
IC No: 990711-13-6429

Ibu bangun bu!

Sabar adik Nur Tansuri, semoga ibu adik ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Tak sanggup nak tengok lama-lama sebab kalau adik berumur 6 tahun ni pun sudah sayu memanggil ibunya.

Netizen turut tersentuh dan bersimpati dengan adik Nur Tansuri


Sesungguhnya sesuatu yang hidup pasti akan merasai mati. Semoga adik Nur Tansuri dan mereka yang terlibat dengan kemalangan itu diberikan pertolongan dan sentiasa dilindungi. Al Fatihah buat ibu kepada Nur Tansuri semoga roh ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

Tiada ulasan:
Write ulasan