Sabtu, 12 Mac 2016

‘Kau Yang Gila Nak Laki Orang’- Giliran Ex Boyfriend Kepada Pasangan Pengantin Yang Diserang Naik Angin

Korang pasti ingat pasal isteri serang suami di majlis perkahwinan yang terjadi pada bulan lepas. Kisah itu jadi viral satu malaysia dan jadi buah mulut netizen. Nak cerita panjang rasanya tak payah kot sebab korang mesti tahu jalan ceritanya bagaimana kan.
Terbaru, ex boyfriend kepada isteri terbaru lelaki yang kahwin kantoi kahwin lain tu kongsikan screenshot di status di Facebook. Wahh, ingatkan dah habis. Rupanya ada lagi siri tentang perkahwinan mereka yang dapat ‘perhatian’ orang ramai ni. Baca untuk tahu kisah lebih lanjut.

‘Kau yang gila nak laki orang..’




Berikut merupakan screenshot yang dikongsikan bekas boyfriend kepada isteri baru lelaki yang kahwin lain tu. Mungkin sebab geram sangat kot.. Sebab tu dia tak teragak untuk sebarkan keburukan dan ‘cakap tak serupa bikin’ bekast teman wanitanya tu.

‘Nak nangis baca mesej dia hantar kat ex boyfriend dia’



Tiada ulasan:
Write ulasan