Ahad, 14 Februari 2016

‘Saya Tak Mahukan Ibu Saya’- Lelaki Ini Tinggalkan Ibunya & Janji Akan Datang Balik Tetapi Akhirnya..

Anak yang tak kenang jasa ibu ni memang tak patut hidup kat dunia ni. Tahu tak diorang seorang ibu sanggup menahan seksa selama 9 bulan untuk lahirkan korang? Macam individu ni, dia tinggalkan ibunya seorang diri tempat menunggu teksi dan berjanji untuk datang balik untuk ambil ibunya.
Tapi sebenarnya… Haihh.. Kejam betul la!

‘Saya akan kembali’


Pada suatu hari, seorang lelaki telah meninggalkan ibunya keseorangan dan tinggalkan nota yang tertulis “Saya akan kembali” dan anaknya itu telah biarkan ibunya seorang diri selama berjam-jam.

Rupa-rupanya pergi tak kembali..


Seorang lelaki datang dan bertanya sama ada ibunya itu okay ke tidak. Si ibu itu menjawab bahawa dia sedang menunggu anaknya. Lantas, lelaki itu ambil nota yang ditinggalkan dan di dalam surat itu berkata “Saya telah pergi ke Dubai bersama keluarga. Dia sekarang mak awak. Tolong jaga dia. Saya tak mahukan ibu saya..”

Akhir sekali..

Kasihan dengan nasib si ibu yang dah meningkat umur itu, akhirnya lelaki ‘stranger’ tu ambil dia sebagai ibu angkat kerana ibunya sudah pun meninggal dunia. Sekurang-kurang pertemuan dengan si ibu yang ditinggalkan tadi, dia dapat ‘pengganti’ ibunya.
Sumber: Twitter

Tiada ulasan:
Write ulasan