Sabtu, 13 Februari 2016

Lelaki Ini Dan Rakannya Janji Ingin Jumpa Di Turki, Tapi Bila Sampai Sahaja.. Sedihnya..

Pasti antara kita ramai member yang belajar di luar negara kan? Ikutkan hati nak je pergi visit diorang kat negara orang tu. Sambil-sambil visit tu, boleh la merayau ke tempat dan aktiviti yang menarik di sana. Tapi lain pula jadi kat individu ni..
Lelaki ni mahu datang melawat member yang belajar di Turkey. Tapi hajatnya tak kesampaian bila rakannya itu telah meninggal dunia. Sampai sahaja di Turkey, lelaki ni hanya sempat ke kubur rakannya sahaja..

Niat di hati ingin datang melawat..



Member mana yang tak excited nak jumpa member kan? Mesti banyak benda nak borak kalau dah jumpa tu. Tetapi sampai sahaja di Turkey..

Tetapi..

Pasti antara kita ramai member yang belajar di luar negara kan? Ikutkan hati nak je pergi visit diorang kat negara orang tu. Sambil-sambil visit tu, boleh la merayau ke tempat dan aktiviti yang menarik di sana. Tapi lain pula jadi kat individu ni..
Lelaki ni mahu datang melawat member yang belajar di Turkey. Tapi hajatnya tak kesampaian bila rakannya itu telah meninggal dunia. Sampai sahaja di Turkey, lelaki ni hanya sempat ke kubur rakannya sahaja..

Niat di hati ingin datang melawat..



Member mana yang tak excited nak jumpa member kan? Mesti banyak benda nak borak kalau dah jumpa tu. Tetapi sampai sahaja di Turkey..

Tetapi..

Tiada ulasan:
Write ulasan