Akibat Cemburu Girlfriend Ditegur Seorang Lelaki, Lihat Apa Yang Boyfriend Wanita Ini Buat.. Gila Betul!

Sejak kebelakangan ni banyak kes cemburu sehingga kan alat sulit kaum lelaki yang jadi mangsa. Kami dengar pun naik meremang bulu roma kami. Ganas rupanya wanita kalau dah marah dan menguasai diri tu.

Kisah yang kami nak kongsi ni lain pula hal nya, ini apabila kaum lelaki pula yang cemburu dengan kecantikan aweknya. Tak nak bagi jantan lain tengok, ini apa yang dilakukan oleh boyfriend wanita ni. Adoii macam-macam la!



0 comment... add one now